FUNDACIÓ BARÇA · RECURSOS GRATUÏTS PREVENCIÓ VIOLÊNCIA PER PRIMÀRIA

Fundació Barça_cap nen nena fora de joc

La Fundació Barça pel curs 23-24 amplia els recursos educatius de prevenció de la violència per escoles de primària i posa a la vostra disposició aquest dos programes gratuïts:

🚀 Sol·licituds ja disponibles!

Descarregar dossier ESCOLA sense VIOLÈNCIES

Programa ESCOLA sense VIOLÈNCIES per prevenir, detectar i actuar davant qualsevol forma de violència que pugui patir un infant o adolescent i promoure un entorn segur i protector per als nens i nenes. Aquest programa inclou:

• Formació específica pel claustre per la detecció i actuació davant qualsevol forma de violència a la infància. Formació d’especial interès per al vostre referent – Coordinació de Benestar del Centre (tal com indica la LOPIVI – d’obligat compliment).
  • Sessions d’autoprotecció per als alumnes de 3r i 4t, i recordatori per 5è i 6è a aplicar des de tutories i Ed. Física
  • Recursos per a les famílies
  • Acompanyament per la implementació del programa

Sol·licitar el programa