EIX

L’EIX és un entorn moodle creat pel Departament d’Educació per a facilitar al professorat i l’alumnat el seu treball dins del Pla de Centres d’Educació en línia Una plataforma segura que permet l’aprenentatge virtual i que ens ofereix un canal clar i senzill per mantenir la comunicació , bàsica i imprescindible en aquests dies de confinament, i treball amb els alumnes. Es tracta d’una eina flexible i amb moltes possibilitats pel que fa a la configuració ,que ens ofereix molts recursos i activitats per a l’alumnat. Compta com a complement i suport, amb un canal You Tube amb videotutorials que ens permet conèixer el potencial de la plataforma EIX i així poder adaptar-la a les necessitats i realitats del nostre alumnat.Al fòrum de suport Àgora en podem trobar resposta a totes les nostres preguntes.