DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Des del Seminari d’educació física del Baix Penedès i el Pla català de l’Esport a l’Escola el curs passat va sorgir la proposta de celebrar el Dia mundial de l’activitat física fent una coreografia conjunta als centres educatius al matí, i a la tarda, fer una trobada oberta a la Plaça Pep Jai perquè tothom pogués participar d’aquesta coreografia.

Aquest projecte està emmarcat en l’Eix 5 del Pla Educatiu d’Entorn del Vendrell que té per objectiu potenciar els estils de vida saludable i fomentar la pràctica regular de l’activitat fisicoesportiva i com la valora i com la valoració de tots els participants i col·laboradors de la jornada va ser molt positiva, l’activitat es tornarà a repetir un any més.

Donat que el Dia Mundial de l’Activitat Física, 6 d’abril, coincideix amb les vacances escolars de Setmana Santa, la celebració serà excepcionalment, el dijous 13 d’abril a les 17:30h a la Plaça Pep Jai. A continuació trobareu el cartell de la jornada: