CURSOS DE CAPACITACIÓ DIGITAL

El Departament d’Educació ha creat una xarxa de centres de capacitació digital, formada per instituts de formació professional i escoles d’adults d’arreu de Catalunya que ofereixen un total de cinc cursos gratuïts, des del nivell més bàsic fins a l’àmbit professional.

Hi ha cinc cursos de formació en l’àmbit digital, que van des del nivell més bàsic fins a l’àmbit professional:

• Curs 1: descobrim el món digital
  • Curs 2: Ens movem pel món digital
  • Curs 3. Ens endinsem en el món digital
  • Curs 4: Digitalització aplicada a l’entorn professional
  • Curs 5: Digitalització en la indústria, els serveis i la comunicació

La formació s’adreça a adults i joves en risc d’exclusió digital que no estiguin al sistema educatiu ni formatiu i es pot estudiar a diferents instituts de formació professional i escoles d’adults d’arreu de Catalunya. En finalitzar-la, s’obté una acreditació del curs realitzat.

Més informació la trobareu al web: educacio.gencat.cat/formacio-digital