Cinquè Passeig literari de la Joncosa del Montmell

El proper 23 d’abril, a l’escola Teresa Godes i Domènech, tornem a organitzar el Passeig literari de la Joncosa del Montmell, i ja serà el cinquè!  Els nostres infants, famílies, lectors i lectores, mestres i veïns tornarem a gaudir conjuntament d’una diada plena de sorpreses i emoció als carrers del nostre poble, inundant-los de contes i poesia, de paraules i màgia, de misteri i il·lusió.

Obrirem sis espais per on els infants passaran, al llarg del matí, repartits en sis petits grups. A cada espai hi haurà un grup de lectors i lectores que llegiran i/o interpretaran textos en veu alta. El passeig literari es realitzarà al llarg de tot el matí, havent-hi dos blocs horaris clarament diferenciats, de 9h30 a 11h i de 12h a 13h30.

De 11h a 12h realitzarem l’esmorzar compartit on famílies i mestres portarem pastissos, cocs i sucs per compartir.

Com a lectors podeu participar a un dels blocs horaris, o als dos blocs si ho desitgeu, segons la vostra disponibilitat horària.

Fem aquesta primera crida per a les persones que vulgueu  llegir en veu alta als nostres protagonistes. Les lectures poden ser en català, castellà o anglès i des de l’escola farem propostes de textos, tot i que estem  oberts a que ens feu propostes de lectures. Els grups estan dividits en tres grups d’edat, de 3 a 6 anys, de 6 a 9 i de 9 a 12 anys.

Si a més de voler llegir o interpretar, us agradaria musicar algun text o fer servir titelles o qualsevol altre suport escènic, no només estem obertes a que així sigui, a més ens encantarà!

Com us podeu imaginar, des de l’escola no podem assumir el cost econòmic de desplaçaments, el vostre temps, esforç i saber fer, que tenen un valor incalculable. Però el volem reconèixer i, com no ho podrem fer amb diners, sí que ho farem amb un detall, a més de convidar-vos a esmorzar i tractar-vos el millor possible al nostre bonic poble.

Per participar en aquest cinquè Passeig Literari a la Joncosa del Montmell només us heu de posar en contacte amb nosaltres, enviant-nos un mail a teresagodes@gmail.com.

Us agraim que ens indiqueu la vostra disponibilitat horària (que pot ser total o parcial), si portareu lectures preparades, i per a quines franges d’edat, a més del vostre nom i mail o telèfon per contactar amb vosaltres.

Ens aniria molt bé, per organitzar-nos, que ens comuniquéssiu la vostra disponibilitat abans del 13 d’abril. Enguany l’eix transversal de l’escola és la Festa Major, així que els espais i els grups d’infants estaran ambientats amb aquest tema.

Us afegim els enllaços perquè recordeu i mireu com van anar els anteriors passeigs literaris: primersegon, tercer i    quart passeig literari

Estem convençudes que aquest cinquè passeig literari tornarà a ser bonic i emocionant!