Biblioteca escolar: motor de cohesió, equitat i inclusió

Des del Programa biblioteca escolar “puntedu” del Departament d’Educació estan cercant biblioteques de centres educatius en què la biblioteca exerceix com a eina d’equitat, ofereix igualtat d’oportunitats a l’alumnat i ajuda a prevenir la fractura social.

Si creieu que la vostra biblioteca dóna resposta a aquestes necessitats, i funciona com a motor de cohesió, equitat i inclusió, ompliu aquest formulari i des del Programa “puntedu” es posaran en contacte amb vosaltres.

Volen donar a conèixer aquestes experiències com a bons models i fer-ne difusió mitjançant l’espai web o bé a la jornada de biblioteques escolars que estan preparant i que se celebrarà el proper 13 de juny a Barcelona).

Aquí teniu el cartell (que inclou l’enlaç al formulari).