Assetjament escolar: Què passarà si no canviem res?

Arran dels greus casos d’assetjament escolar des de l’Escola de Cultura de Pau han escrit un article amb reflexionsrecomanacions i recursos per prevenir l’assetjament i promoure la convivència.

L’article es titula Assetjament escolar: Què passarà si no canviem res? i aquí en podeu llegir una versió curta publicada recentment al Diari de l’Educació. També teniu l’enllaç al document pdf, que és la versió més explicativa i amb imatges, al seu web, aprofitant que el 2 de maig va ser el Dia Internacional de la prevenció de l’Assetjament Escolar.

Per últim disposeu també d’alguns recursos de l’Escola de Cultura de Pau al seu xeb: