ACTIVACIÓ DISPOSITIUS DOCENTS I ALUMNAT

• Docents:

El 2/09 a les 00:00, es farà arribar l’ordre de restabliment dels equips de docents. En el moment que finalitzi el procés, ja podran iniciar sessió als equips amb les seves corresponents credencials.

En alguns casos i si els equips no han estat actualitzats per estar molt de temps aturats al llarg del curs, poden aparèixer els següents errors:

o     Autopilot Activation Error: En cas que l’equip no estigui actualitzat, apareixerà aquest error, però només caldrà aturar l’equip i tornar a encendre en el moment que aparegui. D’aquesta manera, el procés continuarà sense cap impediment.

O    Windows 10 versió 1909: S’ha identificat que alguns equips encara estan en una versió antiga de sistema operatiu i, aleshores, l’ordre d’esborrat no arribarà, ja que deixaria l’equip inservible temporalment. Per aquest motiu, es desplaçaran tècnics presencials a la seu i degudament acreditats, per maquetar els equips amb una versió més actualitzada.

Recordeu que, com a novetat d’aquest curs, no haureu de dur a terme cap acció amb INDIC d’aquests equips que vàreu informar mitjançant la petició.

• Alumnes:

Informar-vos que el 12/09 a les 00:00, es farà arribar l’ordre de restabliment dels equips d’alumnes, independent del sistema operatiu. En el moment que finalitzi el procés, ja podran iniciar sessió als equips amb les seves corresponents credencials. En el cas de Windows, podran treballar de manera habitual, ja que l’actuació esborra tots els perfils excepte el de l’alumne que està fent ús.

Finalment, en cas de centres amb Chromebook o Linkat que tinguin la necessitat d’enviar l’ordre de restabliment dels equips abans de la data que us hem informat, cal que ho informeu a la petició. Donat el volum de centres, no es podrà garantir un dia i hora en concret.