ACCÉS GRATUÏT A LA PLATAFORMA EDUCATIVA PER APRENDRE AMB DOCUMENTALS: NEXTUS

Nextus és una plataforma educativa per aprendre amb documentals. Nextus planteja que un alumne de Sydney, Vilafranca, Tarragona, Londres o Les Borges Blanques, quan estudiïn Història, Geografia, Física, Matemàtiques, Arts, Ciències Socials… utilitzin el documental amb el mateix rigor amb què s’ha treballat amb el text en els darrers segles. Creuen que en la societat de la cultura visual és molt important incorporar l’aprenentatge audiovisual.

Nextus dona accés gratuït als centres educatius durant tot el curs 2023-24 a més de 1.500 recursos pedagògics, seguint els següents passos:

1. Els centres han d’entrar a: https://nextus.global/subscription/code
  2. Introduir el codi: EDUCACIO
  3. Registrar les dades del centre
  4. Convidar a tots els docents del centre
  5. Validar els correus i començar a gaudir de nextus

Si ja estàs registrat i  no recordes la contrasenya la pots recuperar aquí.

També es pot donar accés a l’alumnat sense la necessitat que es registrin. Per fer-ho només cal fer clic al botó “Compartir amb alumnes” que es troba a qualsevol recurs i es genera automàticament un codi, que es pot incrustar al Moodle del centre, a través del qual podran accedir els alumnes. A més a més, es té la possibilitat d’organitzar els recursos en carpetes personalitzades i planificar-los al llarg del curs en el Google Calendar, a través del “Meu espai”.

Per a més informació, aclariment de qualsevol dubte o suggeriment podeu contactar: