9a EDICIÓ DEL CONCURS APILO.

Us comuniquem que ja comença la 9a edició del concurs Apilo. El concurs APILO va néixer l’any 2015 amb l’objectiu de fomentar el coneixement i la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies recollint en el contenidor Apilo la màxima quantitat procedent de les famílies dels alumnes durant la vigència de l’acció promocional. El concurs s’adreça a tots els centres educatius de Catalunya.

Tots els premis d’aquesta 9a edició seran per als centres que recullin més piles per alumne. Per a l’adquisició de material escolar i/o esportiu o activitats educatives per al centre.

El formulari d’inscripció, s’obrirà el 21 de novembre de 2023 i es tancarà el dia 12 de gener de 2024, i un cop enviat correctament, rebreu un correu de confirmació que es genera automàticament adreçat al correu electrònic que heu indicat en el mateix formulari. Encara que l’escola hagi participat en altres edicions cal fer aquesta inscripció.

Més informació a: https://www.apilo.cat/