4t passeig literari a la Joncosa de Montmell

passeig-literari-17-página001-212x300El passat 21 d’abril es va celebrar el 4t passeig literari a la Joncosa del Montmell, a càrrec de l’Escola Teresa Godes i Domènech. Un dia molt bonic, intens i especial que ja porten quatre cursos gaudint. Un passeig que seria impossible de fer sense les persones voluntàries que decoren, acompanyen i llegeixen als infants de l’escola i la llar d’infants. La comunitat educativa del Montmell que cuida i es cuida, moltes gràcies a totes i tots, molt especialment a l’AMPA que canalitza i articula el gruix d’aquesta cura comuna.

Us deixem l’enllaç de la web on trobareu moltes imatges. Si les mireu us podreu fer una idea de com va anar el dia.