25N.VISIBILITZEM LES VIOLÈNCIES MASCLISTES EN L’ÀMBIT EDUCATIU. PREVINGUEM-LES!

Des del Departament d’Educació, a propòsit del 25N, Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones, mostrem el rebuig vers la violència que colpeja dones, infants i adolescents i manifestem la necessitat de donar una resposta a la violència estructural que són les violències masclistes. Visibilitzem les violències masclistes en l’àmbit educatiu. Previnguem-les!

Difoneu les fotos o vídeos de les vostres actuacions a les xarxes socials amb l’etiqueta #25n #LesEscolesLliuresDeViolències amb menció @xtec.

En el web trobareu propostes d’activitats a dur a terme als centres educatius, tant a propòsit del 25 de novembre com al llarg del curs.

Així mateix, el Departament d’Igualtat i Feminismes posa en marxa una campanya pedagògica per construir un nou sentit comú, ‘Per una nova cultura del consentiment’. Consulta el programa d’activitats i el monogràfic específic.

Recordem també, que el dia 21 de novembre el SIE Garraf-Penedès (Servei d’Intervenció Especialitzada) organitza una jornada telemàtica en el marc del 25N.

#25N

#lesescoleslliuresdeviolencies