25è CONCURS PINTA LA MARATÓ

Els mitjans de 3Cat i la Fundació La Marató de 3Cat, amb la col·laboració del Departament de Drets Socials, convoquen el 25è concurs “PINTA LA MARATÓ”, amb l’objectiu de fomentar la solidaritat i el coneixement del jovent sobre la salut sexual i reproductiva, que centrarà La Marató 2023.

La convocatòria de participació en el concurs s’acaba el 30 de novembre a les 10.00 h

El premi per a la classe autora de cadascun dels tres cartells guanyadors consisteix en una estada d’una nit (dos dies) amb pensió completa (esmorzar, dinar i sopar) en qualsevol alberg de la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya, Xanascat gestionada per la Generalitat. El premi també inclou les activitats (del programa d’activitats per a escoles) i el transport (autocar) d’anada i tornada a l’alberg des del centre escolar.

Poden concursar-hi les classes dels centres educatius que participin en les sessions divulgatives promogudes per la Fundació La Marató de 3Cat. S’accepta un cartell per classe.

Bases concurs.

La participació en el concurs es farà, exclusivament, a través d’un formulari en línia disponible a: www.3cat.cat/marato/pinta2023