10è Passeig literari de la Joncosa del Montmell

El proper 21 d’abril, a l’escola Teresa Godes i Domènech, s’organitza el 10è Passeig literari de la Joncosa del Montmell.

El Passeig literari és una proposta més de l’escola per gaudir de la lectura, per escoltar i xalar amb la màgia dels contes, amb tots els infants de l’escola pels bonics racons del poble. El Passeig és possible gràcies a la col·laboració de les persones que van a llegir i acompanyar-los en aquesta diada.

Enguany se celebren 10 anys de Passeig Literari, amb el nou edifici de l’escola ja obert. Un espai on, fins fa no gaire temps, hi havia un dels espais de lectura com es pot veure al cartell.

Es dividiran set espais de lectura al poble, per on els infants passaran, al llarg del matí, repartits en set equips de tres grups d’edat, de 3 a 6 anys, de 6 a 9 i de 9 a 12 anys.

El Passeig literari es realitzarà al llarg de tot el matí, havent-hi dos blocs horaris diferenciats, de 9h30 a 11h i de 12h a 13h30, amb una pausa de 11h a 12h per esmorzar. Podeu participar en un dels blocs horaris, o als dos si ho desitgeu, segons la vostra disponibilitat horària.

Els lectors i lectores estan assignades a un espai concret per on van passant els diferents grups d’alumnes, cada mitja hora, per escoltar i gaudir de les lectures.  Des de l’escola es faran propostes de textos, contes i lectures per a cada espai, però també s’escoltaran les vostres propostes que facin els lectors. També es pot participar com acompanyant d’un grup d’infants, col·laborant en el gaudi del Passeig literari i donant suport en la logística de la diada.

Per participar al Passeig és imprescindible omplir aquest formulari abans del 14 d’abril. Un cop rebut es posaran en contacte amb vosaltres per concretar els detalls de la diada!

Si teniu dubtes ens podeu escriure un mail a teresagodes@gmail.com.

Als següents enllaços, podreu veure com van anar les anteriors edicions del Passeig literari!

1r Passeig literari

2n Passeig literari