CÀPSULES INTERACTIVES PUBLICADES

El portal del projecte d’acceleració de la transformació digital , compta amb materials i recursos molt valuosos , que s’actualitzen continuament i que de tant en tant és recomanable anar revisant. En aquesta ocasió , volem posar el focus en les càpsules videotutorials del Pla d’Educació Digital de Catalunya

Si entreu al nodes del Projecte d’acceleració digital:

Només cal que accediu a la categoria VÍDEOS del menú superior

Cada càpsula contè videos curts amb temes tan interessants com per exemple el que fa referència a l’inici i final de curs.  En aquest vídeo interactiu , veureu com ens guia en el procés de posada a punt dels equips desplegats en el Pla d’educació digital. El vídeo es divideix en diferents apartats (alliberament d’equips, assignació, regularització d’inventari) que es mostraràn en funció de les opcions que anem triant. Si voleu passar a l’apartat següent sense haver de veure el vídeo, feu servir el botó Següent, a dalt a la dreta.

Si voleu accedir a un apartat en concret, mireu sota el vídeo o a la barra lateral esquerra.

Actualment, s’està treballant per incloure-hi moltes més càpsules amb les temàtiques següents:

• Intune
    • Què és l’estratègia digital de centre?
    • Selecció i ús d’entorns i recursos digitals
    • Consells/bones pràctiques per la gestió d’incidències amb SAU
    • Bones pràctiques amb els equips alumnat del PEDC
    • Incidències informàtiques (coordinació digital)