Portem la ciència al carrer

Portem la ciència al carrer és una mostra de projectes de l’ambit científico tecnològic realitzats per centres educatius tal i com podeu conèixer a través de l’enllaç 👇:

WEB DE LA FIRA PORTEM LA CIÈNCIA AL CARRER

A partir de la iniciativa de l’Escola Pau Casals del Vendrell, que té experiència en l’organització de diverses activitats en àmbit de centre, el Centre de Recursos del Baix Penedès va organitzar el curs 2016/2017, a la nostra comarca, la Primera fira de ciència i tecnologia al carrer, amb la participació activa de l’alumnat i professorat dels centres educatius del Baix Penedès. Només durant el curs 2019-20  la quarta edició de la Fira Portem la Ciència al carrer va haver de ajornar-se al següent curs per l’estat de confinament d’alumnat i docents.

Aquesta iniciativa es porta a terme gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament del Vendrell.