Concurs Joves amb Idees 2016

ConcursJovesAmbIdees

L’EINA Espai Empresarial de l’Ajuntament del Vendrell us convida a l’acte públic de lliurament de premis de la 9a edició del concurs “Joves amb Idees”, que tindrà lloc el proper divendres 13 de maig a les 10h, a l’Escola Municipal de Música Pau Casals.

El concurs “Joves amb Idees” és un projecte de l’Ajuntament del Vendrell, a través del qual L’EINA Espai Empresarial organitza els “Seminaris i Tallers de Generació d’Idees i Creació d’Empreses” i dinamitza el concurs d’idees de negoci.

El seu principal objectiu és fomentar l’esperit emprenedor entre els joves participants, alumnes de 1r curs de Batxillerat dels quatre centres d’educació secundària del Vendrell (INS Andreu Nin, INS Baix Penedès, INS Mediterrània i Col·legi Sagrat Cor).

PROGRAMA ACTE LÚDIC CONCURS “JOVES AMB IDEES” 2016

10:00h Benvinguda institucional i presentació del nou espot promocional del Mercat Municipal del Vendrell: “Jo sóc de mercat”

10:30h Conferència “No busquis feina, explica el teu projecte”, a càrrec del Sr. Joan Ras, soci i CEO d’Induct Societat de la Innovació i professor d’Innovació i Emprenedoria a la UPF

11:00h Presentació dels projectes finalistes (1a part)