FESTA DE LA CASTANYADA 2016

Aquest curs hem pogut gaudir d’una castanyada especial i diferent. A banda de fer i portar a coure els panellets, els i les alumnes de l’Escola es van trobar pel poble a una persona molt interessant. Era LA CASTANYERA. La pobra estava una mica refredada i li costava parlar. Però, tot i així, ens va explicar unes històries molt interessants i divertides. A la tarda tot estava apunt. Aquest any les famílies, no sols venien a veure als seus nens i nenes, sinó que tocava participar de la festa. Tot estava preparat. Es van realitzar 4 grups de famílies que van haver de pintar uns murals que ja estaven preparats fora al pati. També es van pintar unes lletres sense saber ben bé què s’acabaria fent amb elles.
El dia va acompanyar, bona temperatura, no feia vent, molt bon ambient. Els pares i mares col·laboradors de l’AMPA van venir a coure les castanyes al pati dels petits. Finalment una festa complerta.

Des de l’Escola volem agrair la participació de LA CASTANYERA, la col·laboració imprescindible de l’AMPA i la necessària participació de les famílies.

Més informació a Escola l’Estel