3 centres del Baix Penedès participaran en les III Jornades de pràctiques de referència per a l’èxit escolar

IIIJornadesEsxitEscolar2

Les escoles Pompeu Fabra i Els Cossetans de Cunit i l’Institut Camí de Mar participaran en les III Jornades de pràctiques de referència per a l’èxit escolar, que tindran lloc a Tarragona, on presentaran les seves experiències.
Les escoles Pompeu Fabra i Els Cossetans de Cunit presentaran les seves experiències el dia 4 de juliol i l’institut Camí de Mar ho farà el dia 5 de juliol.

Escola Pompeu Fabra
Dins del projecte de biblioteca del centre, endegat fa 9 anys, i partint de les necessitats del propis alumnes, va donant resposta dia a dia a totes les seves necessitats, especialment manca de vocabulari, manca d’estratègies i manca de fluïdesa lectora.

Escola Els Cossetans
El projecte era crear una ràdio escolar online, incorporant a poc a poc a tot el centre, utilitzant totes les eines tecnològiques a l’abast i optimitzant el format àudio per generar il·lusió i convertir els alumnes en petits escriptors i petites escriptores.

Institut Camí del Mar
Des del CRP del Baix Penedès i pilotant l’experiència del servei comunitari ara fa ja 5 anys, l’objectiu de l’institut és fomentar l’esperit cívic i el compromís solidari de l’alumnat, potenciant la seva participació activa formant nous ciutadans i ciutadanes.

Consulteu el programa per més informació.