AL TEU COSTAT EN LA TRIA EDUCATIVA

S’acaba l’ESO, i ara què?

Aquest Autoqüestionari et pot ajudar a conèixer-te una mica més.

Servei d’informació virtual posat en marxa pel Departament per acompanyar la tasca que ja des dels centres fan a l’alumnat. L’orientació està pensada perquè famílies i alumnes a partir de 16 anys puguin rebre informació i orientació personalitzada a través de :

Què estudiar? CLICA LA IMATGE

Clicant cada secció se t’obrirà tota la informació que necessites saber d’aquella. Per exemple si clico BATXILLERAT, veig on puc trobar gtambé videos explicatius :

Consultes en directe :

A través del canal de you tube YouTube del Departament d’Educació, en temps real podràs anar preguntant els teus dubtes del 19 al 28 de maig seguint el següent calendari  que pots CLICAR i consultar:

Un cop acabades les sessions hi trobareu també les gravacions.

Segur que ara tens més clar el teu itinerari per al proper curs!