SVH English Challenge 2022: vídeos d’invitació

En el marc de la Comunitat de Pràctiques que engloba els referents de Llengües Estrangeres de l’Especialitat de Llengua Anglesa dels Centres de Sant Vicenç dels Horts, l’alumnat dels centres de Secundària (INS Frederic Mompou i INS Gabriela Mistral) han preparat aquests vídeos per convidar les escoles de Primària que participen en aquest projecte.

Aviat l’alumnat de 5è i 6è d’aquestes escoles (Joan Juncadella, La Guardia, La Immaculada, Sant Jordi i Sant Josep) faran el seus vídeos acceptant el repte Kahoot d’enguany.

Us deixem amb els vídeos d’invitació al SVH English Challenge 2022: