Invitació a les fases territorials i a la Gran Final de la ROBOCAT 2023

L’associació El Racó dels Robotaires us convida a assistir als diferents esdeveniments planificats en motiu de la 7a edició de la competició de robòtica ROBOCAT. La ROBOCAT 2023, ambientada en la temàtica de l’agricultura sostenible, comptarà amb la participació de més de 700 estudiants de 120 equips de robòtica d’arreu de Catalunya. L’entrada al públic és lliure i gratuïta.

La competició d’enguany mostrarà com els robots agrícoles poden contribuir a una agricultura amb menor impacte sobre el medi ambient, permetent cultivar collites més sanes i amb majors rendiments.

La ROBOCAT és una competició de robòtica educativa sense ànim de lucre que vol promoure l’aprenentatge en robòtica i programació independentment del sexe, condició socio-econòmica o capacitat acadèmica.

Les fases territorials de la ROBOCAT 2023 són les següents:

• ROBOCAT Barcelona: dissabte 6 de maig de 2023 de 8:00 a 20:00 hores a la Fundació Llor. Coorganitza: Fundació Llor

La Gran Final de la ROBOCAT 2023 es celebrarà el dissabte 14 maig de 8:00 a 14:30 hores a l’Escola Daina-Isard. Coorganitza: Escola Daina-Isard

Per a més informació podeu consultar la pàgina web robocat.cat. Per a col·laborar amb la ROBOCAT ens podeu enviar un correu a info@robocat.cat. Trobareu imatges d’edicions anteriors a través del següent enllaç.