Festa de la Interculturalitat a l’INS Corbera de Llobregat

El divendres 18 de maig, a les 9:45 hores, s’endegarà a l’Institut Corbera la desena celebració de la festa de la Interculturalitat que s’emmarca dintre dels actes proposats per Nacions Unides per al Dia Mundial de la diversitat cultural

En aquest centre hi conviuen persones que venen de diferents indrets del món i consideren aquesta diversitat com un fet que els enriqueix i, per això, aprofite aquest dia per buscar la cohesió i manifestar la seva pluriculturalitat. Novament, s’han organitzat una degustació d’àpats d’arreu del món preparats pels alumnes, també hi haurà una audició musical i recital de poemes en diferents idiomes interpretats per l’alumnat.

En aquesta celebració estan convidades totes les escoles de Corbera, Les Magnolies, Servei Educatiu i la Inspecció d’Educació, membres de l’Ajuntament,entre altres.

La principal novetat de l’edició d’enguany consisteix en la realització d’un mosaic del mapamundi format per tots els convidats. En aquest sentit es demana a les persones convidades que vagin vestits amb una samarreta de color blanc i en arribar a l’institut es proporcionarà un full amb el color que seus assignarà. Els colors estan relacionats en els colors olímpics.