Dia de la dona i la nena en la ciència a l’Escola Joan Juncadella

En el marc de la participació de l’Escola Joan Juncadella de Sant Vicenç dels Horts en el programa STEAMcat, des del centre han programat dues activitats vinculades amb la celebració del dia de la dona i la nena en la ciència al llarg d’aquesta setmana:

D’una banda l’exposició “Dones i nenes en la ciència” que realitzen a la biblioteca del seu centre. Podreu trobar-ne un tastet al seu Instagram.

D’altra banda, un cicle de xerrades amb diferents dones científiques i tecnològiques per a mostrar a l’alumnat de 6è diferents professionals del sector, tenint en compte la perspectiva de gènere i posant en valor a dones que són o seran referents en el seu sector.

D’aquesta manera, la Patricia Aymà, biotecnòloga i enginyera ambiental cofundadora de VEnvirontech, la Maribel Medrano, enginyera de mines, l’Anna Manresa, enginyera industrial a la cimentera Molins, la Sara Ziati, estudiant d’enginyeria de sistemes biològics i l’Ana García, tècnica de microencapsulació d’ingredients alimentaris, seran les persones que passaran a explicar la seva experiència amb la ciència i la tecnologia a l’alumnat de 6è.

Moltes gràcies per aquesta espectacular iniciativa! Seguim!