El què cal saber sobre la nostra Cultura

En aquest portal hi trobareu tot el que cal saber sobre la cultura catalana. No és un portal exhaustiu, però conté allò que els comitès d’experts consultats han considerat com a conceptes bàsics i necessaris per conèixer la cultura catalana en la seva globalitat, i amb tot el rigor.

El web planteja tres maneres d’accedir a la informació. L’usuari pot escollir un article a través d’una de les imatges de l’anell oscil·latori.

També pot clicar sobre un segle concret i obtenir tota la informació cultural vinculada al període temporal escollit o pot optar per fer una cerca concreta a través del cercador.

El cercador d’aquest web contextualitza la informació en diversos àmbits de la cultura, de manera que l’usuari rep informació no només sobre el concepte buscat, sinó també sobre conceptes que estan vinculats d’alguna manera a la cerca principal.

|ACCÉS|