Orientacions per l’elaboració del PI. Seminari en línea

El proper 2 de novembre a les 17:30h, seguint amb commemoració de l’aprovació del Decret 150/2017, de 17 d’octubre, d’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema inclusiu, i dins el Cicle de Seminaris en línia d’Educació inclusiva, es publicarà el segon que es centrarà en la difusió del document Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individual, publicat el passat juliol de 2020. Però, en aquest moment del curs, de total vigència ja que les escoles, els instituts-escola i els instituts de Catalunya estan preparant aquest recull de les valoracions i la presa de decisions dels equips docents.

Al seminari es farà un recorregut des del concepte del pla de suport individualitzat, la importància de la programació d’aula pel document, quan, qui, com s’elabora el PI per acabar amb el seu contingut.

Properament hi trobareu l’enllaç en el mateix Nodes d’Educació Inclusiva .