No t’escapis de la indústria

Aquest joc te la finalitat de fomentar les vocacions en l’àmbit industrial i va adreçat a alumnes de cicle superior de l’Educació primària i de l’Educació secundària. El joc presenta un repte que els alumnes, per grups, han de resoldre. Consta d’un tauler físic amb fitxes de rol i d’objectius (disponible en préstec en el CRP del Servei Educatiu Baix Llobregat-6) i d’una aplicació web que trobareu en aquest mateix article o al qual hi també hi podeu accedir clicant aquí.

Així mateix, si teniu ganes d’experimentar els rols professionals del sector mecànic, de l’automatització i de la robòtica, se us convida a assistir a la jornada que es farà el dimecres 7 d’abril de 10 a 11:30h via Google Meet.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *