El SVH English Challenge, 3a edició en marxa!

Disseny guanyador (alumnat de l’Escola Sant Josep)

Referents de Llengües Estrangeres de l’Especialitat de Llengua Anglesa dels diferents Centres educatius de Sant Vicenç dels Horts tornen a treballar en comunitat de pràctiques per compartir propostes i reflexions amb la voluntat de millorar els processos d’aprenentatge i aprofundir coneixements.

En aquesta tercera cita totes les escoles han presentat una proposta de logo que servirà per identificar l’edició del SVH English Challenge 22-23.  Ha costat molt triar perquè tots els dissenys eren bonics però finalment ha estat la proposta de l’escola Sant Josep la més votada.

El SVH English Challenge d’enguany ha convocat 8 escoles i 2 instituts del municipi. El curs passat eren 16 els grups participants de 5è i 6è de primària  i aquest curs ja en són 26 . També hem augmentat en 3 el nombre d’escoles participants.

Com en les anteriors edicions, les preguntes les han preparat els grups de 1r d’ESO dels Instituts  Frederic Mompou i Gabriela Mistral que el mes de gener van fer uns vídeos per animar  l’alumnat d’Educació Primària a participar en aquesta 3a edició.

Des del mes de febrer la lligueta en llengua anglesa funciona a bon ritme. Tots els grups van acceptar el repte d’enguany.

Aquestes són les escoles participants i podreu accedir als seus vídeos d’acceptació clicant l’enllaç que hi ha en els seus noms.

ESCOLA JOAN JUNCADELLA

ESCOLA LA GUÀRDIA