El Servei Educatiu Baix Llobregat-6 tanca l’atenció presencial seguint les indicacions del Departament d’@Educaciocat

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres i serveis educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

En conseqüència, el Servei Educatiu Baix Llobregat-6, també suspèn la seva activitat presencial tant pel que fa a l’assessorament als diversos perfils de destinataris (famílies, mestres i professors i alumnat), així com també les sessions de treball que hi havia convocades dintre d’aquesta franja del calendari que en resulta afectada, les activitats de dinàmica educativa i les sessions presencials de les activitats de formació continuada del professorat.

Podeu mantenir el contacte amb nosaltres, mitjançant els mecanismes no presencials habituals: correu-e, Twitter i Linkedin.

Agraïm la vostra comprensió. Salut!