CorArt-Institut de Cervelló

Enguany els grups de 1r d’ESO de l’Institut de Cervelló han participat al CorArts a l’Auditori de Vilanova i la Geltrú.

Es tracta d’una trobada d’alumnes de secundària amb l’objectiu de cantar plegats. L’obra escollida és la cantata “La veu de la terra” del compositor David Melgar i amb poemes de Gibert d’Artze. La cantata consta de 9 cançons que tracten temes del medi ambient i intenta conscienciar sobre els problemes del planeta i animar els joves a actuar per salvar-lo. Cada institut ha de cantar sol una de les cançons i tothom ha de cantar la cançó final per acabar fent un cant col·lectiu molt emocionant. És important remarcar que les cançons són a dues veus, un repte nou pels estudiants.

Una experiència molt positiva, emotiva i motivadora per tothom.