Acte d´inici Sharing to learn (Vallirana)

Dilluns 17 d’octubre vam realitzar l’acte d’inici del programa Sharing to Learn a Vallirana, donant prioritat a la presencialitat després d’aquests anys de pandemia. Es tracta de l´experiència d’aprenentatge i servei en llengua anglesa que afavoreix la construcció progressiva de la competència plurilingüe de l’alumnat. Programa dissenyat des dels serveis territorials del Baix Llobregat per a l’alumnat d’Educació infantil o de l’Educació Primària, a partir de la interacció amb companys i companyes del mateix nivell i amb la participació alumnat d’altres centres i diferents etapes educatives.

El projecte Sharing to learn en aquests moments ja compta amb 12 anys d’implementació i amb la participació de 110 centres de les poblacions d’Esplugues de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Castelldefels, Sant Esteve Sesrovires, Castellví de Rosanes, Collbató, el Bruc, Esparreguera, Viladecans, Sant Climent de Llobregat, Cornellà de Llobregat, Sant Boi de Llobregat i Gavà.

Enguany participen 6 centres la zona de Vallirana: ESC Campderrós, ESC La Ginesta, ESC L’Olivera, ESC Pompeu Fabra, Dominiques Vallirana i INS Vall d’Arús. El grau de satisfacció de l’alumnat de primària i secundària, i dels mestres i professorat de les escoles i instituts que hi participen fa que el projecte creixi any rere any.
A la inauguració, que va tenir lloc a la Sala d’Actes de l’INS Vall d’Arús, hi van assistir la inspecció educativa, les direccions dels centres i el professorat i alumnat implicat.

Àlbum d´imatges!