Videoreport de Gira el Món! El Musical

Gira el món! el musical és l’espectacle de cloenda de l’activitat del grup de mestres de música de l’àmbit del Servei Educatiu Baix Llobregat-6. Hi van participar escoles de Martorell (Mercè Rodoreda), La Palma de Cervelló (El Solell), Sant Vicenç dels Horts (La Vinyala, Sant Josep, Joan Juncadella, Sant Jordi i Mare de Déu del Rocío) i Torrelles de Llobregat (Sant Martí i Can Coll).

L’espectacle consistí en la interpretació per part d’alguns alumnes dels centres participants d’un seguit de peces musicals pertanyents a pel·lícules tan conegudes com “El llibre de la selva”, “Mamma mia!, “Grease”, “Somriures i llàgrimes” o “Mary Poppins”.

Per primer cop, després de tres edicions de l’esdeveniment, els familiars dels alumnes van poder assistir a la representació. Hi assistiren més de