Participació de l’Escola Mare de Déu del Rocío a la jornada de presentació dels resultats del Projecte INCLUD-ED

El passat dissabte dia 2 de juny l’Escola Mare de Déu del Rocío de Sant Vicenç dels Horts, va participar en una jornada de presentació del projecte INCLUD-ED a Santa Coloma de Gramanet.
El projecte INCLUDE-ED és el projecte integrat del VI Programa Marc de la Comissió Europea que presenta les solucions als problemes educatius de la Unió Europea.

Els seus resultats es van presentar al Parlament Europeu a Brussel·les el darrer 6 de desembre. El projecte, coordinat per CREA de la UB ha durat 5 anys i han participat 15 universitats i 14 països europeus.
La primera part va estar a càrrec de la Dra. Teresa Sordé, professora de
la UAB, investigadora principal del projecte INCLUDE-ED i doctora per
Harvard University. La segona part va ser una taula rodona amb actuacions
d’èxit educatiu. L’escola Mare de Déu del Rocío va presentar els grups
interactius amb les veus de la Saoussane Ziati de P5 i d’en Jesús Escoriza
de 6è, presentats per la directora Belinda Siles, en la mateixa taula
exposava una mare que participa en la formació de familiars d’una escola
de Barcelona i un alumne de la facultat de pedagogia que es va incorporar a
l’educació amb les proves d’accés a majors de 25 anys.
La darrera taula rodona va estar presidida per Àlex Castillo, president de la
FAPAC ( Federació d’associacions de Mares i Pares d’alumnes de Catalunya) i Judith Surroca presidenta del moviment d’innovació Educativa de Lleida.