Estrena del nou edifici de l’«Escola Nova» de Cervelló

escolanovaDes del  8 de gener,  l’Escola Nova de Cervelló ja es troba plenament operativa a nivell educatiu i de serveis.

Així els plànols que il·lustren aquest apunt ja no són només una projecció sinó una realitat.

Durant aquestes primeres setmanes d’estrena del nou edifici, l’alumnat ha estat fent diferents activitats per conèixer la nova casa que els acollirà cada matí dels pròxims anys de la seva vida. Per aquest motiu, cada nivell ha fet un recull d’aquestes activitats.

En aquests enllaços trobareu una síntesi de les diverses activitats portades a terme per part de l’alumnat i que fan referència a l’abans i el després d’aquest important moment per a la història de l’Escola Nova.

Ben aviat es farà la inauguració oficial d’aquest nou edifici. Des de reporteducació volem felicitar la Comunitat educativa de l’Escola Nova.