Curs 2015-2016. Guies de lectures recomanades

Al llarg del curs passat el grup de treball de les biblioteques escolars de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 basà la seva feina en l’elaboració d’unes guies de lectures recomanades per a les famílies.

Mestres d’escoles de Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Sant Vicenç dels Horts i Vallirana van elaborar dues guies: la de Nadal i la de Sant Jordi.
El curs 2015-2016, que tot just hem començat, el grup de treball continuarà amb la mateixa tasca.
La primera sessió de treball és prevista pel dia 27 d’octubre de 2015 al Servei Educatiu Baix Llobregat-6 a un quart de quatre de la tarda.