Un espai per compartir experiències i recursos

Bibliomèdia i cinfo_aula han publicat un espai web per a difondre experiències d’èxit de competència informacional i biblioteca escolar. Els centres que vulgui compartir experiències ho poden fer a través del formulari que trobaran al mateix web.
Podeu trobar informacions sobre aquestes experiències i altres als espais col·laboratius l’Scoop.it Biblioteca escolar i competència informacional i Diigo de Bibliomèdia clicant l’etiqueta “Experiències i recursos per a la CI” .
Podeu veure la presentació de l’espai que es va fer a les 5es Jornades de Biblioteques Escolars (Barcelona, 5 i 6 de març de 2103).