El “Banc de Recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement” enceta una nova secció sobre Lectura digital

El Banc de Recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement (BDR) és un web on els centres de recursos pedagògics a través d’un treball en xarxa ofereixen tot de recursos relacionats amb les biblioteques escolars i la lectura.

Els recursos s’organitzen en dotze seccions que inclouen propostes relacionades amb l’educació literària, la biblioteca escolar, la competència informacional, la competència lectora, l’avaluació, etc.

Hi destaca també la secció Recursos dels CRP que inclou, entre altres coses, les maletes de lectura que es poden trobar en servei de préstec en aquests serveis educatius, la informació dels nuclis de treball que sobre biblioteques escolars hi ha a diferents CRP i les activitats de dinamització a la lectura que es fan arreu de Catalunya.

Aquest mes, el BDR enceta una nova secció: Lectura digital amb informacions sobre apps de lectura, editorials i laboratoris que n’elaboren i una bibliografia bàsica.