Santi Balmes a l’Aula Dial

Captura de pantalla 2015-03-20 a les 18.58.03Aula Dial, l’informatiu de les escoles de Sant Vicenç dels Horts, editat per Ràdio Sant Vicenç dels Horts amb la col·laboració del Pla Educatiu d’Entorn i del Servei Educatiu Baix Llobregat-6, no para de sorprendre’ns.

L’edició d’enguany que presenta un creixement de participació molt significatiu i que aprofundeix en l’experiència de les anteriors edicions, ha presentat avui la sorpresa de comptar entre els convidats pel 5è A de l’Escola La Vinyala, amb la presència de Santi Balmes de Love of Lesbian que ha fet un unplugged del hit “Allí donde solíamos gritar”

La primera etapa d’Aula Dial que es remunta al curs 1986/87, va aconseguir un punt d’inflexió en la seva renovació feta a partir del curs 2009/10 incorporant els elements tecnològics que li aporten un valor afegit com l’enregistrament en podcast de totes les seves emissions. El programa que ja compta en aquesta nova etapa amb el desenvolupament de la seva sisena temporada, va aconseguir un reconeixement més enllà de l’espai comunicacional local en obtenir el 2013 el Primer premi de Comunicació local a escala nacional atorgat per la Diputació de Barcelona.

|PODSCASTS DE AULA DIAL|