Pissiganya.cat, una revista de poesia per a infants

Pissiganya.catPissiganya és, tal com la defineixen els seus editors, “la primera revista digital de poesia infantil escrita per xiquets i xiquetes. Els seus principals protagonistes, doncs, són els xiquets i nines, nenes, al·lots, nins i al·lotes, nens i xiquetes, alumnes de les diferents escoles de primària d’arreu del País Valencià, les Illes Balears, Catalunya i la Catalunya nord, poetes tots ells en llengua catalana, aquesta preciosa joia mil·lenària que personatges ben nostrats com Ausiàs Marc, Maria-Mercè Marçal, Jacint Verdaguer, Joan Vinyoli, Vicent Andrés Estellés, Caterina Albert, Sor Isabel de Villena o Blai Bonet tan bé van saber conrear”.

Per a publicar a Pissiganya.cat cal que la persona tutora d’una aula es doni d’alta d’usuari al portal, aleshores el consell de redacció de la revista es posa en contacte amb ella i s’estableix un pla de treball per al curs. És a dir, participar en la creació d’aquesta revista suposa adquirir un compromís.

L’actual revista consta de diferents apartats: els teus poemes, Brossa nova un apartat dedicat a la poesia visual) i entrevista on els alumnes de dels centres participants publiquen entrevistes fetes a poetes.

|Accés a Pissiganya.cat|

2 comentaris

1. Retroenllaç: Tweets that mention Pissiganya.cat, una revista de poesia per a infants -- Topsy.com

2. Retroenllaç: ButlleTIC » Arxiu » Pissiganya, revista digital de poesia per a xiquets i xiquetes de 0 a 100 anys