6è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres»

El Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT) convoca aquest premi amb el propòsit d’estimular en els infants la lectura d’imaginació.

Aquest premi es caracteritza en què:

1. Una comissió d’experts tria un seguit de llibres de literatura infantil que s’organitzen en tres categories.
  2. Les persones que escolleixen l’obra guanyadora de cadascuna de les categories són els alumnes de les escoles de primària i els usuaris de les biblioteques públiques que prèviament s’han inscrit.
  3. Els alumnes de les escoles i usuaris de les biblioteques han de llegir les tres obres de la categoria en què estan inscrits.

Les obres triades per a cadascun dels grups són:

a) per a 9 anys d’edat:

• DRVENKAR, Zoran. Paula i la lleugeresa de l’èsser Takatuka
  • FERNÁNDEZ Paz, Agustín. Murs Cruïlla
  • KASPARAVICIUS, Kestutis. Coses que de tant en tant passen Thule

b) per a  10 anys d’edat:

• LAMBECK, Silke. El senyor Silvestre Takatuka
  • MUÑOZ AVIA, Rodrigo. El meu germà el geni Edebè
  • SALA, Carles. Cornèlius i el rebost d’impossibles La Galera

c) per a 11 a 12 anys d’edat:

• GAIMAN, Neil. El llibre del cementiri Estrella Polar
  • OBIOLS, Miquel. He tornat a jugar amb la mare i se m’ha espatllat Cruïlla
  • WALLIAMS, David. El noi del vestit Estrella Polar

El termini d’inscripció es tancarà el dia 30 de desembre de 2010.

En la cinquena edició del premi, en la categoria de 10 anys, va ser guardonada la Mercè Anguera, mestra de l’escola Jaume Balmes de Corbera de Llobregat, per la seva obra Quatre gats, tal i com s’explicava a Biblioreport.

| per a més informació consulteu les bases del premi |

1 comentari

1. Retroenllaç: Tweets that mention 6è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres» -- Topsy.com