Poemandala, un taller a la biblioteca del Puig d’Agulles

“Per a tu, per a mi, per al món”, era el lema que l’escola Puig d’Agulles de Corbera de Llobregat va triar el curs passat per treballar amb tots els nens i nenes la responsabilitat envers el medi ambient i la salut.

Des de la biblioteca, la setmana de Sant Jordi i, aprofitant que el dia 22 d’abril va ser el dia mundial de la Terra, vam organitzar un taller tot unint cultura, poesia, flors i mediambient.

El taller “Poemandala” va reunir tots el alumnes en petits grups a la biblioteca, on cadascú escollia el seu poema i decorava la seva mandala.
Amb les mandales i els poemes vam muntar uns mòbils que van decorar el vestíbul de l’escola.