Recursos
- Butlletí del Banc de Recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement
- Programa de biblioteca escolar “puntedu” del Departament d’Ensenyament
- Banc de recursos dels CRP. La lectura: font de plaer i de coneixement
- Bibliotecaescolar.info Glòria Durban
- La invitació a la lectura. Jaume Centelles
- Bibliomedia. Biblioteques escolars de la Federació de MPP.
- Fundación Gemán Sánchez Rupérez
Concepte, organització i cata logació de la Biblioteca Escolar
- Directrius IFLA/UNESCO per al desenvolupament del servei de biblioteques publiques (pdf)
- La biblioteca mediateca (pdf)
- Biblioteca escolar 2.0
- La posada en marxa de la biblioteca a un centre educatiu. (pdf)
- Mobiliari biblioteca escolar.
- Criteris selecció i adquisició (pdf)
- Organització de l’espai (pdf)
- El tractament físic dels documents (pdf)
- Esporgar la biblioteca a l’escola i a l’institut (pdf)
- Adaptació de la CDU per a les biblioteques escolars d’infantil, primària i secundària (pdf)
- Organització, dinamització i ús de la biblioteca escolar (pdf)
Dinamització de la biblioteca escolar
- Bibliobloc. Espai de dinamització de la lectura. CRP Gironès
- Formació d’usuaris (Ed. Infantil i Primària) (pdf)
- Formació d’usuaris (Ed. Secundària( (pdf)
- Blocs i webs de les biblioteques escolars
Competència lectora i el gust per llegir
- La lectura en un centre educatiu
- Bibliografía escolar. Imaginació. (pdf)
- Bibliografía escolar. Coneixements. (pdf)
- El gust per la lectura
- Consell cátala del llibre infantil,i juvenil.
- Autors ebrencs.
- Leer.es
- GRETEL. Grup de recerca en literatura infantil i juvenil i educació literaria.
- Quins llibres. La biblioteca de l’escola. Associació de Metres Rosa Sensat.
- Lectura fàcil.
- Recull de contes infantils en línia.
- Àlbums il·lustrats (pdf)
Competència informacional i accés a la informació
- Competència informacional
- Experiències i recursos per a la competència informacional
- Competencia informacional sí. ¿Pero cómo?
- Recursos TIC para bibliotecas escolares
- Educ@conTIC. El uso de las TIC en el aula.