Formació EAS

Des del CESIRE s’ofereix un projecte de guiatge per als centres educatius (Escoles, Instituts i Instituts Escola) en el marc del nou currículum, amb l’objectiu d’innovar les pràctiques d’aula, a través de la reflexió, el disseny, la implementació i l’avaluació d’Experiències d’Aprenentatge amb Sentit (EAS).

Els objectius són:

– Apoderar els equips docents, a través de la modelització i exemplificació perquè esdevinguin creadors d’Experiències d’Aprenentatge amb Sentot per a tot l’alumnat.

– Facilitar l’apropiació de metodologies centrades en els aprenents.

– Promoure canvis profunds i sostenibles en les maneres de fer a l’aula.

– Contribuir a la transformació dels centres educatius.

Els centres interessats, el proper trimestre podran participar en una formació amb la finalitat de conèixer el projecte EAS i sensibilitzar a tres o quatre persones del centre (una d’aquestes persones ha de ser de l’equip directiu) perquè coneguin què s’ofereix, valorar si dóna resposta a les seves necessitats (de forma coherent amb la situació pedagògica actual del centre i el seu PEC) i planificar aquesta formació en el seu centre, pel curs 2023-2024. Aquestes tres sessions també han de servir per tenir un primer contacte amb docents i membres dels equips directius, a través dels quals conèixer les característiques i necessitats de cada centre per dissenyar l’assessorament per al curs vinent de manera personalitzada.

El curs 2023-24 els centres que hauran participat en la formació inicial podran realitzar un assessorament a centre de 30h.

+[Info]