#100tífiques

El proper 10 de febrer organitzem la cinquena edició de l’esdeveniment #100tífiques.

#100tífiques és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

Obert el període d’inscripció de la campanya de #100tífiques que tindrà lloc divendres 10 de febrer per celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, per sol·licitar la xerrada, presencial o virtual, d’una científica, caldrà omplir la següent inscripció  abans del dijous 22 de desembre.

Activitat adreçada a l’alumnat de sisè de primària i de primer d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya. Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

Novetat d’enguany: aquest curs incorporem també formacions per a docents, el professorat pot fer una activitat formativa associada a l’activitat (tres sessions virtuals i feina personal i d’aula) aquesta formació està certificada pel Departament d’educació.

Aquestes seran en format online en els següents dies i horaris:
12 gener de 17h a 18 h
Sessió 1: informació sobre el programa #100tífiques
19 gener de 17 a 19 h
Sessió 2: Preparació de la visita de la investigadora
26 gener de 17 a 19 h

Sessió 3: Eines per treballar a l’aula: Dones a la ciència i contribució professional en l’àmbit científic-tecnològic
2 març de 17 a 19 h

Sessió 4: Revisió i tancament