STEAMConf 2020

El dies 22, 23 i 24 d’octubre es fa la 6a edició de l’STEAMconf, en què el Departament d’Educació participa en l’organització.
És una oportunitat per a assistir a tallers i conferències de primer nivell de l’àmbit STEAM internacional.
El format virtual d’enguany, facilita l’assistència als diferents actes programats. Us animem a què participeu.
Inscripció a l’acte i tallers

Inscripció per tenir acreditació (docents del Departament d’Educació)

Com ens podem nodrir del potencial d’internet per crear grans experiències d’aprenentatge STEAM?

Les experiències d’aprenentatge presencial que dissenyen els professors, l’escola o la universitat no es poden replicar simplement a través de l’ensenyament a distància, cal reinventar-se i descobrir el nou entorn i tots els recursos disponibles que permeten transcendir l’espai físic.

En què consisteix un gran aprenentatge STEAM a distància? I, com ens podem nodrir del potencial d’’internet per crear grans experiències d’aprenentatge STEAM quan es tanca l’escola? O com poden crear noves simbiosis entre el que és presencial i el remot? Com transmetre, mitjançant experiències d’aprenentatge ben dissenyades, els mateixos valors d’indagació, resolució de problemes, experiència i col·laboració?

STEAMConf Barcelona 2020 ha volgut recollir algunes experiències que, amb la visió integral que afavoreix STE(A)M han sorgit, fruit d’aquestes circumstàncies d’excepció que avui vivim, de la mà d’alguns dels més destacats professors que la Conferència ha reunit a Barcelona al llarg d’aquests darrers cinc anys.

STEAMConf Barcelona 2020 proposa converses i tallers a distància amb experiències STEAM, plenes d’idees pràctiques engrescadores i alhora pensades per explorar formes d’aprenentatge noves o diferents, per ajudar a orientar el pensament i l’acció en la creació d’entorns d’aprenentatge STEAM en línia o en noves simbiosis entre el presencial i el remot.