Star Wars a l’aula

Avui se celebra el dia d’Star Wars com una festa no oficial del mes de maig creada pels fans de la saga per honorar la franquícia d’Star Wars creada per George Lucas. El 4 de maig va ser el dia que els fans de Star Wars van escollir per honorar tots el relatiu a la subcultura de la guerra de les galàxies. Van escollir aquest dia perquè al pronunciar en anglès “May the 4th” era molt similar a la mítica frase de la saga “May the Force be with you” (“Que la força estigui amb vosaltres“).

Més enllà del cinema, i després de més de 40 anys, el món educatiu ha generat una gran varietat de recursos didàctics que us poden resultar força útils:

Que la “força” us acompanyi… a l’aula!