ROBOCAT 2022

L’associació El Racó dels Robotaires us convida a participar a la ROBOCAT 2022, la sisena edició del Campionat de Robòtica de Catalunya, que s’ambienta en la temàtica dels Castellers. Tota la informació sobre el repte la trobareu en el següent enllaç.

ROBOCAT - El Campionat de Robòtica de Catalunya

La missió de la ROBOCAT és impulsar un campionat de robòtica de programari i muntatge lliures, assequible, sostenible i de difusió del patrimoni cultural, natural i artístic de Catalunya, amb l’objectiu de desvetllar i ampliar l’interès i les vocacions científiques, tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques en infants, joves i adults.

Les inscripcions a la ROBOCAT 2022 estaran obertes fins el dia 13 de febrer de 2022. El període d’inscripcions als programes de beques Noies ROBOCAT i ROBOCAT Inclusiva també finalitzarà en aquesta data.

La ROBOCAT 2022 comptarà amb quatre fases territorials i una Gran Final, en la què hi participaran els equips millor classificats en les fases territorials.

Us deixem el vídeo de la Robocat per anar obrint boca!

Per això, tot i que la seu més propera és la dels nostres companys/es de Terres de l’Ebre,  posem a la vostra disposició els kits de robòtica disponibles al CRP del Baix Camp per a tots aquells centres que us engresqueu en aquesta aventura.

ROBOCAT Terres de l’Ebre 2022: diumenge 8 de maig de 2022 a l’Escola Mestre Josep Roncero i Pallarès. Coorganitza: Escola Mestre Josep Roncero i Pallarès, i Iosfèric.

La Gran Final es celebrarà el dissabte 14 de maig de 2022 a l’Escola Els Estanys de Platja d’Aro. Coorganitza: Escola Els Estanys.