Problemes Physicat

Physicat és un concurs de problemes de física adreçat a alumnes de secundària. El concurs consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes hauran de treballar en equips de 4 a 6 membres. Cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Les proves es realitzaran telemàticament en el mateix centre, en l’hora i el dia que el professor decideix (dins del termini marcat pel concurs). Aquest any el concurs estarà obert del 20 al 31 de març.

El període d’inscripció serà del 27 de febrer al 10 de març de 2023.

Cada centre podrà inscriure un nombre il·limitat d’equips, de 4 a 6 alumnes cada un. Serà cada professor qui inscriurà els equips, detallant la informació següent:

• Nom i codi del centre
  • Dades del professorat
  • Nom de l’equip
  • Nombre total d’alumnes de l’equip
  • Nom i cognom dels alumnes integrants de l’equip

S’ha d’omplir un formulari per cada equip que es vol inscriure al concurs. Feu-ho mitjançant l’enllaç següent: Formulari d’inscripció