Hypatia I. Obrint l’espai a la dona

La missió Hypatia I portarà un equip de nou dones científiques catalanes fins al desert de Utah (EUA), per participar en una simulació d’una missió a Mart. Dimarts, 14 de març se’n va fer la presentació, que podeu recuperar des d’aquest enregistrament de la reunió per si no va ser possible l’assistència.

Ja està oberta la inscripció d’alumnes del vostre centre en el seguiment de la missió a partir d’aquest formulari.

La participació del seguiment de la missió s’estructura en:

• Videoconferència de presentació prèvia a l’inici de la missió, amb alumnat (per concretar dia de la setmana del 27 de març).
  • Interacció amb la tripulació durant la missió.
  • Web de seguiment de la missió.
  • Videoconferència sobre l’experiència un cop acabada la missió, amb alumnat.

Als inscrits, la setmana del 20 de març, se us enviarà un correu amb tota la informació per començar les actuacions educatives relacionades amb la missió Hypatia I.

Per a més informació, us deixem un llistat de pàgines web d’interès: