#GAMIficat

En motiu del Dia Internacional del Joc, els Serveis Educatius i els Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, us conviden a la proposta GAM-i-fica’t, del 18 al 28 de maig.

La gamificació educativa consisteix en fer viure les experiències d’aprenentatge com si es tractés d’un joc. És una de les tendències que està revolucionant el nostre sistema educatiu perquè proporciona eines per transformar la forma en què aprenen els infants.

El dijous 21, a les 17.00 h, encetem la proposta amb el webinar #GAMIficat Viatges d’estar per casa, alhora que posarem en valor els aspectes psicopedagògics de la gamificació en l’aprenentatge, i més en aquests dies de confinament, en què a través del joc podem ajudar a l’alumnat a organitzar-se i viure l’aprenentatge com una festa. Per tal de fer una previsió de l’assistència, us agrairem que feu la  vostra inscripció a través d’aquest FORMULARI. El mateix dia 21 de maig, al matí, us farem arribar la URL del webinar.

A partir del 22 de maig tornarem a escalfar motors i us seguirem compartint recursos a través de les nostres xarxes socials,  fins el dia 28 de maig en què celebrarem  el Dia Internacional del Joc amb la “JAM Viatges sense límits”

A la  JAM, de la qual rebreu més informació en els propers dies,  se’ns proposa dissenyar un nou viatge amb els creadors de “Viatges d’estar per casa”, que formen part del Màster en joc, gamificació i tecnologia aplicats a l’educació de l’Escola de Noves Tecnologies Interactives de la Universitat de Barcelona ENTI UB,  que coordina el professor Oriol Ripoll.

Junts aprendrem  lúdicament  i des de casa,  #GAMIficat amb nosaltres!